Emerson E2 Rx Series to wielofunkcyjne urządzenie do zarządzania energią w zakresie zarządzania zasilaniem, prądem, napięciem i temperaturą. Urządzenie oferuje wiele różnych funkcji, w tym kontrolę napięcia, monitorowanie prądu, sterowanie napięciem i kontrolę temperatury. Urządzenie jest przystosowane do pracy w trudnych warunkach środowiskowych, w tym w wysokich temperaturach, wilgoci i zanieczyszczeniach. Urządzenie jest łatwe w instalacji i konfiguracji, a jego wytrzymała konstrukcja zapewnia wydajność, niezawodność i bezpieczeństwo. Emerson E2 Rx Series jest doskonałym rozwiązaniem do zarządzania energią i jest idealnym wyborem dla wszystkich, którzy szukają wysoce wydajnego, wszechstronnego i uniwersalnego urządzenia.
Ostatnia aktualizacja: Cechy produktu Emerson E2 Rx Series
2 min czytania Tym, co najbardziej wyróżnia dany produkt wśród swojej konkurencji na rynku oraz pozwala zaspokoić potrzeby konsumentów, są przede wszystkim cechy charakterystyczne. Przedsiębiorstwa nieustannie rywalizują między sobą o względy klienta, dostarczając towary lub usługi, których atrybuty mogą zadecydować o potencjalnym zakupie. Poprzez cechy dóbr rozumie się wiele różnych właściwości. Jakie powinny być podstawowe cechy produktu? Które z atrybutów są najbardziej pożądane przez klientów? Przez podstawowe cechy produktu rozumie się jego szczególne właściwości, które sprawiają, że jest on wyjątkowy na tle pozostałych dostępnych na rynku. Przedsiębiorstwa przykładające szczególną uwagę do tych aspektów oraz dbające o wysoką jakość swoich towarów bądź usług, wykazują z reguły najlepsze wyniki sprzedażowe. W ten sposób buduje się również swoista więź oraz kontakt pomiędzy stroną sprzedającą a klientem. Aby to osiągnąć, firmy muszą szczegółowo oraz wyraźnie omówić strategię zarządzania marketingowego, która następnie umiejętnie przyciągnie klienta. Cechy produktów są ściśle powiązane z korzyściami, jakie za sobą niosą, choć można dostrzec pomiędzy nimi także pewne różnice. Zobacz także: Kryzysy gospodarcze — czym są? Ustalenie prawidłowych cech produktu przez przedsiębiorstwo ma zawsze ogromne znaczenie. Dobrze zdefiniowane atrybuty dostarczają klientom wskazówek na temat tego, jakie towar lub oferowana usługa będzie dostarczać korzyści. Pomimo tego, że z reguły to pozytywy płynące ze sprzedaży danego dobra są przeważające, w niektórych przypadkach właściwości produktu mogą mieć równie decydujące znaczenie. Przykładowo, jeśli wszystkie proponowane towary w danej kategorii zapewniają te same podstawowe korzyści, dodanie nawet jednej unikalnej cechy może spowodować znaczne zwiększenie zainteresowania tym dobrem. To z kolei przekłada się na uzyskanie przewagi nad konkurencją i lepszymi wynikami sprzedażowymi. Producenci doskonale wiedzą, że to klienci ostatecznie decydują o potencjalnym zakupie, dlatego pragną jak najlepiej przekonać ich do siebie. Każdy produkt lub usługa oferowana przez sprzedawców ma swój cel. Unikalność danego dobra może przyczynić się do znacznego odróżnienia go od oferty konkurencji. Cechy mogą informować o możliwościach produktu lub usługi, oraz ich przeznaczeniu. Jednak są one najbardziej cenne tylko wtedy, gdy klienci postrzegają je jako wartościowe. Większość konsumentów nabywa wszelkie dobra w celu rozwiązania jakiegoś problemu albo zaspokojenia prywatnej potrzeby. Warto wziąć to pod uwagę, planując atrybuty produktu. Muszą one zadowalać klientów i oferować odpowiednią jakość, aby budować zaufanie wokół marki — kupcy, wybierając dany towar lub usługę, bardzo często (nawet podświadomie) myślą w kategoriach „co będę z tego miał”? Biorąc pod uwagę istotne znaczenie cech danego produktu oraz idących za nimi korzyści, warto podkreślać je również w działaniach sprzedażowych, np. poprzez odpowiednio dopracowaną strategię biznesową lub umiejętnie przeprowadzoną reklamę i marketing. Co więcej, śledzenie aktualnych trendów oraz wymagań konsumentów pozwala na uzupełnianie czy aktualizowanie produktów zgodnie z potrzebami klientów, gdy oczekują oni nowych bądź dodatkowych aspektów w kontekście użyteczności. Aby zmaksymalizować oczekiwany wynik sprzedażowy, należy zorganizować staranną i zaplanowaną strategię marketingową danego produktu lub usługi. Przyczyny niepowodzeń wielu firm wynikają z niewłaściwej koncepcji cech produktu. Przed wejściem na rynek gospodarczy trzeba mieć jasną wizję tego, w jaki sposób ustalić priorytety atrybutów oferowanych dóbr. Przed przystąpieniem do opracowania odpowiedniej strategii marketingowej, warto wziąć pod uwagę następujące kwestie: Zobacz także: Ekonomia — nauka o prawach, które rządzą produkcją Każda skuteczna reklama produktu lub usługi zawiera się w pewnym określonym schemacie. Odpowiednia promocja dóbr powinna uwydatnić wszystkie ich niezbędne cechy i szczególnie podkreślić te, które wyróżniają się na tle konkurencji. Reklama jest bowiem jednym z najsilniej oddziałujących czynników, decydujących o ostatecznym zakupie produktu przez konsumenta — warto więc poświęcić jej jak najwięcej uwagi oraz zaangażowania. Podstawowymi zagadnieniami w kontekście tworzenia dobrej reklamy są kolejno: Podstawowe cechy produktów powinny zawierać przede wszystkim wszystkie te właściwości, które mają szanse spełnić oczekiwania potencjalnych nabywców. Liczne badania potwierdzają, że raz pozyskany klient obdarzony poczuciem zaufania oraz jakości chętnie wraca do sprawdzonych rozwiązań. Warto zatem zadbać o odpowiednie przygotowanie cech produktów pod kątem strategii biznesowej, marketingowej, a także reklamowej, w celu realizacji przyszłych zysków. Podstawowe cechy produktu — dlaczego mają znaczenie?
W ramach każdego produktu możemy wyróżnić kilka kluczowych cech, które decydują o jego unikalności. W przypadku kabanosów na pewno są to: opakowanie, smak czy gatunek stosowanego mięsa. Dodatkowo niezmiernie istotne jest zrozumienie potrzeb i akceptacja proponowanych walorów przez poszczególne grupy docelowe konsumentów. Zatem nie łatwa jest odpowiedź na pytanie o inwestycje w nowe produkty lub modyfikowanie bieżących z oferty.
Połączenie tradycyjności z nowoczesnością to nie lada wyzwanie dla każdej branży. Dylemat, czy inwestować w całkowicie nowe produkty, czy poprawiać dotychczasowe dotyka niemal każdego producenta. Zatem zanim podejmiemy się inwestycji w zupełnie nowy produkt może warto zastanowić się, co można poprawić w dotychczasowym asortymencie? Warto pogłębić również wiedzę o tym czy podobne pomysły odniosły sukces lub porażkę u innych producentów.
1. Opakowanie
Opakowanie to na ogół pierwszy impuls do zakupu, najpierw kupują oczy a następnie usta. Opakowanie przyciąga uwagę konsumenta, buduje specyficzny przekaz emocjonalny, komunikuje jakość. Projektowanie opakowania i treści na nim uwidocznionych, tak aby osiągnąć sukces jest już prawdziwą sztuką i wyzwaniem, łączącym elementy marketingowe, prawne i technologiczne. To na opakowaniu znajdują się wszystkie informacje dotyczące produktu, począwszy od tych najważniejszych jak skład, wartość odżywcza, aż po teksty i informacje marketingowe. Rodzaj stosowanego opakowania oraz forma opakowania (w tym gramatura) ma coraz większe znaczenie na rynku. Konsument poszukuje produktu wygodnego, trwałego oraz dostosowanego do jego potrzeb.
Wraz z opakowaniem zmienia się ekspozycja produktu. Kabanos ze względu na coraz szerszą możliwość przechowywania go poza strefą chłodniczą, pozwala na zastosowanie różnych materiałów reklamowych jak POS (Point of Sales, in. POSM - Point of Sales Materials). Wspomniane materiały mogą przyjmować różną formę na terenie sklepu. Różnorodność stosowanych opakowań jest duża, pojawiają się coraz to nowe rozwiązania, jedną z najefektywniejszych metod wyboru kierunków rozwoju tego obszaru jest podglądanie konkurencji.
2. Cechy fizyczne produktu
Cechy fizyczne zależą od specyfiki produktu, spośród wielu cech w przypadku kategorii kabanos warto przyjrzeć się ich wymiarom, długości oraz grubości pojedynczej wiązki. Konsumenci oczekują różnych wymiarów produktów w obrębie asortymentu ze względu na zmienne okoliczności konsumpcji. Może to być ważny sygnał dla producentów przy tworzeniu nowego produktu.
Dlatego też warto śledzić w okresach długofalowych czy występują na rynku trendy lub wydzielają się pewne segmentacje w odniesieniu do konkretnej grupy konsumenckiej, metody dystrybucji itp.
3. Smak
Smak jest cechą, która oprócz opakowania najczęściej jest poddawana zmianom w produktach. Przy ogromnej populacji produktów tradycyjnych o czysto mięsnym charakterze, pojawiają się coraz częściej na rynku również kabanosy smakowe. Jest to jedna z form urozmaicenia produktu, ale czy dla producenta jest to stabilny biznesowo produkt weryfikuje rynek. Najlepszym narzędziem do zrozumienia i kształtowania walorów smakowych jest dziedzina zwana sensoryką i wszystkie metody, które proponuje. Raporty ProFILTM dają ogromną dawkę wiedzy o wyróżnikach sensorycznych dla wybranych, kluczowych produktów z rynku.
4. Posiłek czy przekąska?
Produkt mięsny przestaje być wyrobem traktowanym wyłącznie jako element głównego posiłku. Jednym ze znaczących możliwości dla producentów kabanosów jest wykorzystanie tego produktu w formie mięsnej przekąski. Element, który może urozmaicać codzienną dietę. Podkreślenie wysokiej zawartości białka może być dodatkowym atutem produktu. Zmiana nawyków spożywania produktów mięsnych (np. popularność grillowania, mięsne przekąski) powoduje, że producenci ciągle szukają nowych możliwości, również tych w obszarze pozytywnych dla zdrowia wartości odżywczych.
5. Co z tym mięsem?
W ramach omówienia produktu mięsnego (kabanos) nie można pominąć tak istotnego faktu, jakim jest gatunek zastosowanego mięsa do produkcji oraz jego zawartość. Kształtujący się trend „wysokiej jakości mięsa” (definicja ta dla każdego producenta może być specyficzna i wynikać z warunków prowadzenia produkcji) zwiększa czujność konsumentów. Na rynku kabanosów zauważalny jest trend wzmocnienia przekazu komunikacji o informacje dotyczące zawartości mięsa wykorzystanego w procesie produkcji. W ten sposób producenci starają się wyróżnić na tle konkurencji.
Mówiąc więcej...
Wymienione cechy to oczywiście nie wszystko. Im większy oczekiwany sukces, tym więcej obszarów do analizy i monitorowania. Rynek jest już ogromnie konkurencyjny, w ofercie łącznej 12 największych sieci znajduje się ponad 230 pozycji asortymentowych kabanosów, być może jest to zbyt dużo, aby osiągnąć oczekiwany efekt procesów marketingowych.
Zapraszamy do współpracy!
Zespół Prokonsument
Słowa kluczowe:
- Strona główna > Produkty Akcesoria do okablowania Taśmy kablowe Elementy mocujące Nie współpracujące z taśmami kablowymi Elementy mocujące typu E 20, E 21, E 22
Informacje
Wypełnij wymagane pola
© 2023 Zakład Aparatury Elektrycznej ERGOM Sp. Wszelkie prawa zastrzeżone